”Att träna tillsammans med andra är en viktig del i utbildningen”
Studenter på specialistsjuksköterskeprogrammet med inriktning ambulanssjukvård deltar i en samverkansövning med blivande brandmän och insatsledare från räddningstjänsten. Inriktningsansvarig Andreas Rantala berättar om övningen.
