Vad tycker Johanna om programmet?
Hur gick du till väga när du valde studier? Jag jobbade som kommunikationsassistent och tyckte verkligen om jobbet. Så när tjänsten gjordes om och jag blev av med jobbet bestämde jag mig för att skaffa den utbildning jag saknade för att utvecklas inom samma fält. Vad är det bästa med utbildningen? Variationen med både praktiska och teoretiska kurser. Sen skadar det inte att vi har välrenommerade
https://www.isk.lu.se/vad-tycker-johanna-om-programmet - 2026-06-23
