Lediga doktorandtjänster i kognitions-vetenskap och praktisk filosofi

Publicerad den 18 januari 2022
Entrén till byggnaden LUX, Lunds universitet. Foto.

Filosofiska institutionen utlyser två doktorandtjänster i kognitionsvetenskap och praktisk filosofi. Båda är heltidsfinansierade för fyra år och placerade vid Filosofiska institutionen, Lunds universitet.

Via länkarna nedan kommer du direkt till varje utlysning där du kan läsa mer om anställningarna, både på svenska och engelska. För båda tjänsterna är sista ansökningsdag den 15 februari 2022.

In English:

We have vacant positions for doctoral students in cognitive science and practical philosophy.

The positions are fully funded for four years and located at the Department of Philosophy, Lund University. By following the links below you can read more about each position. Last application date is 15 February 2022.