Lediga doktorandtjänster i teoretisk filosofi och kognitionsvetenskap

Publicerad den 17 januari 2023
Entrén till byggnaden LUX. Foto.

Filosofiska institutionen utlyser tre doktorandtjänster i kognitionsvetenskap och teoretisk filosofi. Tjänsterna är heltidsfinansierade för fyra år och placerade vid Filosofiska institutionen, Lunds universitet.

Via länkarna nedan kommer du direkt till varje utlysning där du kan läsa mer om anställningarna, både på svenska och engelska. Sista ansökningsdag för tjänsterna är den 15 februari 2023.

In English:

We have vacant positions for doctoral students in cognitive science and theoretical philosophy. The positions are fully funded for four years and located at the Department of Philosophy, Lund University. By following the links below you can read more about each position. Last application date is 15 February 2023.